Communicatie & sociale vaardigheden cursus

Veel chauffeurs hebben dagelijks contact met de klant. Dat dat contact goed verloopt, is van groot belang voor het afhandelen van de order en de voortzetting van uw relatie met de klant. Maar soms gaat het niet altijd even goed. De klant is ontevreden en doet daarom onvriendelijk of zelfs agressief. Hoe u daar als chauffeur mee om moet gaan leert u in deze cursus Communicatie & agressie.

U leert verschillende stijlen van communicatie toepassen en een klantgerichte, representatieve houding aan te nemen. Ook krijgt u inzicht in verschillende vormen van agressief gedrag en hoe u daarop kunt reageren zodat u kunt voorkomen dat de situatie escaleert. Zo leert u effectiever communiceren met de klanten.

Al met 1 dag kunt u uw certificaat Communicatie & sociale vaardigheden behalen. Als u de opleiding voldoende afrondt ontvangt u een certificaat met pas van Operam Opleidingen. Lunch, koffie en thee zijn bij de cursus inbegrepen. De opleiding wordt incompany aangeboden. Vul voor meer informatie ons offerteformulier in.

 

Aantal dagen:

1

   
Communicatie & sociale vaardigheden cursus

Neem contact op

65plus in het onderwijs
Curves
Lifemaxx
Holland lift
Pets & Co
Safety lift
TMG
Zaan Expresse
grut en groot
Mooi Parfumerie
MTB
Personality
Primera
Puik
Catawiki_Ton de Wit
W. van der Niet
Rozen & Radijs
Lunchroom Onder Ons
Cafetaria de Steijger
Konijn Houtbwerking
babyplus
HC Glasservice BV.
Paul van Wees interieur
Robers Vastgoedonderhoud
ASR Security & Services
Tandheelkundig centrum Schagen
FHS Flexible Human Services
Rabbel Zandvoort
Add Social
Feestcafe Vièra
Mohrcare
Binck
Cavallaro
C&P
Collectione
Geotech
Tandartspraktijk Raadhuisplein
deitmers
monkey_msr
Vaart
oosteinde
suikerbol_woestehoogte
blush
bot
Gebroeders Boots
MDL Online
ProGym
Skicentrum Hillegom
4u2
706
Meer voor fietsen
Trans fleur
tv dijkzicht
wijkcentrum daalmeer
zeilschool aalsmeer